HTML

Reklámozási lehetőség

Online igénybe vehető reklám lehetőségek

Friss topikok

  • ~szivárvány~: Ha vannak üzlettársaid, tudok egy jó partnerprogit is neked! szivarvany5500.blog.hu/2008/04/07/o... (2008.04.09. 13:30) Új üzlet
  • ~szivárvány~: Sziasztok! Én is mlm-eztem, meg fogok is, csak most másképp. Ajánlom figyelmetekbe blogom utsó b... (2008.04.09. 13:28) www.pixmix.hu

Linkblog

Archívum

www.pixmix.hu

2008.03.24. 18:31 reklamlehetoseg

Sziasztok!

www.pixmix.hu én itt szoktam reklámozni nem kis megelégedettséggel. Szerintem nagyon jó az oldal, ezért szívesen én is viszont reklámozom őket.
Kb. napi 100-200 látogató szokott az én oldalamra átkattintani tőlük, ami nekem bőven tökéletes. A saját oldalam címét csak fél év múlva fogom elárulni, addig mindenkinek legyen titok :-)


üdv!

3 komment

Címkék: képek reklámozás www.pixmix.hu jó

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamlehetoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr73394864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukimuki · http://www.pixmix.hu 2008.03.24. 19:18:18

Hi+

A pixmix.hu -t már én is régóta figyelgetem. Nem olyan túl nagy a látogatottsága, de elfogadható, és ráadásul olcsó a reklám!

Párszor használtam.. De a képek viszont igen lazák! :-) Tetszenek nagyon! mindenkinek csak ajánlani tudom!

üdv!

anonim 2008.03.25. 15:08:03

Csá!

Néztem az oldalt, nem rossz!

MLM buliban már én is bent voltam párban, és várom a lehetőséget, hogy megtudjam, mi ez az új üzlet. Remélem minél több ember összegyűlik itt, mert nekem is van egy jó ajánlatom, ha leszün már többen, el is mondom! Sok pénzt lehet azzal is keresni. Én pl. egész nap a gép előtt ülök csak, közben játszok egyet, közbe üzletelgetek...
Mindenkinek jó netes üzleteket!!!


Csá emberek!

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.04.09. 13:28:52

Sziasztok!

Én is mlm-eztem, meg fogok is, csak most másképp.

Ajánlom figyelmetekbe blogom utsó bejegyzését
szivarvany5500.blog.hu/2008/04/07/online_vallalkozas_11
süti beállítások módosítása